ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА. Послуги БТІ.
12:45 НОВОСТИ ОЦЕНКИ - интересный законопроект про оценку | |
Интересный Законопроект 4291 от 26.02.2014 бывшего регионала, народного депутата Украины А.В.Яценко направлен против экспертной оценки имущества приведет к тому, что при продаже элитного коттеджа в центре Киева за 1 000 000$ и при продаже или наследовании хаты в глубинке Украины за 10 000грн. НАЛОГ БУДЕТ ОДИНАКОВЫМ:
Дохід, отриманий платником податку від продажу об'єкта нерухомості, підлягає оподаткуванню за ставкою 1 відсоток від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування, а для земельних ділянок – за 100 кв.м бази оподаткування.
Базою оподаткування є загальна площа об’єкта нерухомості. База оподаткування обчислюється платником податку самостійно виходячи з загальної площі об’єкта нерухомості на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт. Очень надеемся, что данный законопроект не примут.
-------------
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії:
Яценко Антон Володимирович — український політичний діяч, народний депутат України. Доктор економічних наук. Народний депутат України 6-го скликання - Блок Юлії Тимошенко 7-го скликання - Партія регіонів (до 21.02.2014) Журналістські розслідування
Антона Яценка впродовж значного часу називають «хрещеним батьком тендерної мафії» в Україні. Пошуковик Google на запит «тендерна мафія» видає, перш за все, матеріали, присвячені Яценкові .
Журналіст Тетяна Чорновіл опублікувала низку розслідувань, присвячених причетності Яценка до корупційних схем. Декілька разів (1 вересня і 12 жовтня 2012 р.) ЗМІ оголошували про причетність Яценка до ДТП, проте він спростовував ці повідомлення. Освіта
1998 р. — Київський економічний інститут менеджменту, спеціальність — менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства, кваліфікація — менеджер-економіст.
2002 р. — Київський національний економічний університет, спеціальність — правознавство, кваліфікація — юрист. Науковий ступінь: — доктор економічних наук. Вільно володіє: російською, англійською мовами, німецькою (зі словником). Кар'єра 1998 — 2001 рр. — помічник-консультант народного депутата України. 2002–2003 рр. — завідувач інформаційно-аналітичного відділу Управління з суспільно-політичних питань Головного управління з питань внутрішньої політики Адміністрації Президента України. 2003 — 2004 рр. — помічник першого віце-прем'єр-міністра України. 2004 — 2005 рр. — проректор Київського економічного інституту менеджменту. 2007 р. — в.о. старшого наукового співробітника наукового відділу глобальних систем сучасної цивілізації Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України. Депутатська діяльність З 2007 року по 2012 р. — народний депутат України VI скликання від Блоку Юлії Тимошенко, голова підкомітету з питань регулювання ринку державних закупівель, державного замовлення, конкурсів та діяльності державних підприємств Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики. З 2011 — член Партії регіонів. 10 серпня 2012 року у другому читанні проголосував за Закон України «Про засади державної мовної політики» На Парламентських виборах в Україні 2012 р. балотувався по одномандатному виборчому округу № 200 (Черкаська область) від Партії регіонів. Пройшов у парламент, набравши 29,9% голосів. Голова підкомітету з питань цінних паперів, фондового ринку, діяльності державних підприємств, операцій, пов'язаних з реалізацією окремих видів майна, діяльності рейтингових агентств Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності. -----------
Вот объяснительная записка депутата к законопроекту:
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» (щодо обчислення та сплати окремих податків та зборів) 1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту закону
На сьогоднішній день для обчислення та сплати податку на доходи від операцій з нерухомим та рухомим майном громадяни спочатку повинні отримати звіт про оцінку майна. В багатьох випадках такі доходи тінізуються вже на стадії визначення вартості майна завдяки суб’єктивному фактору, який дозволяє занизити об’єкт оподаткування. Крім того, має місце ситуація, коли при рівних доходах населення в різних населених пунктах за проведення оцінки житель центрального регіону України сплачує за надану послугу в кілька разів дорожче, ніж житель, іншого регіону країни за надану аналогічну послугу. Слід зазначити, що на сьогоднішній день керівництво більшості саморегулівних громадських організацій оцінювачів у сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності вважає, що питання визначення доходу для обчислення та сплати податків і зборів не може бути предметом оцінки і має вирішуватися на рівні держави, щоб уникнути будь-яких витрат громадян та не залучати суб’єктів господарської діяльності до цього процесу. Враховуючи наведене, за результатами проведених зустрічей та круглих столів з провідними фахівцями, спеціалістами у сфері оцінки та інших сферах суспільного життя, Законопроектом пропонується впровадити єдиний підхід до обчислення та нарахування податків та зборів щодо операцій з об’єктами рухомого та нерухомого майна - без визначення оціночної вартості такого майна. Зокрема, визначення бази оподаткування для нерухомого майна буде здійснюватися в залежності від загальної площі об’єкта нерухомості. Дохід від операцій з транспортними засобами буде обчислюватися, виходячи з їх середньоринкової вартості, яка на сьогоднішній день вже визначена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. 2. Цілі та завдання прийняття проекту закону
Метою даного законопроекту є зниження витрат населення, запровадження єдиного підходу до обчислення та нарахування податків та зборів щодо операцій з об’єктами рухомого та нерухомого майна. 3. Загальна характеристика і основні положення проекту закону
Законопроектом пропонується впровадити єдиний підхід до обчислення та нарахування податків та зборів щодо операцій з об’єктами рухомого та нерухомого майна - без визначення оціночної вартості такого майна. Зокрема, визначення бази оподаткування для нерухомого майна буде здійснюватися в залежності від загальної площі об’єкта нерухомості. Дохід від операцій з транспортними засобами буде обчислюватися, виходячи з їх середньоринкової вартості, яка на сьогоднішній день вже визначена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. 4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Відносини у даній сфері регулюють: Податковий кодекс України; Декрет Кабінету Міністрів України «Про державне мито»; інші нормативно-правові акти. 5. Фінансово-економічне обґрунтування Реалізація запропонованого проекту закону не потребує додаткових витрат з Державного бюджету. 6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проекту закону
Прийняття зазначеного законопроекту дасть змогу зменшити витрати населення та запровадити єдиний підхід до обчислення та нарахування податків та зборів щодо операцій з об’єктами рухомого та нерухомого майна. --------- То есть при продаже элитной недвижимости будем платим мало, а при продаже обычной квартиры или дома – платим так же, как сейчас, или даже больше ( если эта недвижимость стоит дешево ). | |
|